Gadis melayu menunggang batang beliau sehingga dia air mani

01:49
1779
17 November 2023, Friday

Tak de ape saj nak tengok berapa besar punya dengan Yuni dan Yati. jawab aku berseloroh. Terkadang tu sengaja aku gesel tetek dia yang agak besar kalau dibandingkan dengan gadis yang seumur dengannya. So agaknya aku dah bosan dok layan pertanyaan dia, aku sengaja masuk kan batang pensil ke celah longkang dia. Aku tengok ada beberapa filem yang tinggal tapi aku dah penat sebab dah kat sejam aku jadik fotografer malam tu.

Write a comment